Popular Posts

Sunday, April 10, 2011

VIDEO SEKS ANWAR..PANAS..PANAS...

Youtube..ada orang sudah masukkan sikit video seks yang heboh tu dalam laman sosial tu..ramai sempat tonton dan buat pelbagai andaian..Siapa tu pakai tuala mandi je?Youtube dah buang video itu ..
Luncheon Talk with DSAI n Dr.Zakariah (MIER) 'Subsidi - Bebanan Negara Or Bebanan Rakyat' (9)
Anda sudah tonton? Siapa dalam video itu?Tentu MUDAH mengecamnya.Apa ke barangnya bila ramai mahu kerajaan kita tubuh Suruhanjaya DiRaja.Perlu ke? Mahal tu nak tubuh suruhanjaya.Ada Pengerusi,ahli , setiausaha,pejabat dan lain-lain kos...berapa juta pula nak keluar? Dulu kisah Teoh Beng Hock kita tubuh suruhanjaya..sampai le ni tak selesai lagi..berapa banyak suruhanjaya nak ditubuh..ada saje yang pelik kita tubuh..itu kes kematian pegawai kastam di SPRM Kuala Lumpur..nak tubuh suruhanjaya ke? Nanti negara kita penuh dengan suruhanjaya..polis siasat sudahlah..tak percaya kat polis ke? Polis punya mekanisme yang cukup..biralah depa siasat sampai ke akar umbi..jangan kita terburu-buru tubuh suruhanjaya...rasanya tak salah kalau langgan pelacur...kanun mana kata salah?khidmat berbayar tu..kalau salah ramai le yang kena hukum kerana langgan depa...dari segi agama memang salah ..yang ditangkap boleh dihukum ikut undang-undang syariah..tapi tiada kanun yag sebut langgan pelacur salah..barangkali dalam kes video seks yang sorang ni lain sikit..dia bergelar dan konon dikata orang politik...kenapa nak sebar video dia ..apa motifnya..Datuk T kena siasat le oleh polis.....Tak payahlah kita heboh fasal video ini.Ia bukan macam skandal Watergate di Amerika Syarikat dulu..Ia bukan juga skandal Helenkiller yang jatuhkan PM Britain tahun 60an dulu..Tak hebat mana..Biarlah polis je siasat..Tunggu hasil siasatan polis ..apa komen anda?
Apa kata Utusan Malaysia 9 April 2011..
 Jika video seks membabitkan pemimpin politik bukan isu nasional, kenapa Karpal Singh sibuk menuntut penubuhan suruhanjaya diraja ketika mengaitkannya dengan pemimpin kanan MIC, Datuk D.P. Vijandran, 22 tahun lalu?
Ahli Parlimen Wangsa Maju, Wee Choo Keong  kata  kedua-dua video seks itu berkait dengan masalah moral pemimpin masyarakat, cuma yang membezakan kes Vijandran dengan skandal rakaman video seks terbaru ialah 'pelakonnya' sahaja.

No comments: